Sara

Massor av tyll...

Publicerad 2008-11-15 13:50:25 i Sakerna

Just nu spelar jag julsånger för fullt. Vi ligger lite illa till i Vivace med tre konserter och alldeles för få övningar. Men det ska nog lösa sig. "Nu tändas tusen" är inte den svåraste låten, inte "Tomtarnas julnatt" heller. Det ska nog lösa sig.

Var i Blidsberg och köpte balklänning idag, en riktig prinsessklänning bidde det =) Känner mig som en sjöjungfru i den eftersom den är härligt blågrön. Mamma och mormor var alldeles till sig och när vi kollade hur vi skulle lägga upp den var det lite besvärligt att komma in till det innersta lagret i kjolen. Det är nog sex lager tyg tror jag, helt underbart =)

Nu ska jag dock dra ner i duschen innan jag tar på mig min svarta tröjklänning. I den är det bara ett lager tyg men den är fin ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela