Sara

Nööördisar =)

Publicerad 2008-11-05 18:20:09 i Sakerna

Idag kom mina efterlängtade glasögon. Alldeles lagom för lång dag innan Ållefestare och myskväll med Ellen, sicken timing =)

Det är faktiskt en ganska bra dag idag. Trots en ganska dålig början. Att starta en dag med en mycket seg religionlektion är inte att rekommendera. Men jag överlevde i alla fall och hade en galet effektiv håltimme innan spanskan. Det var besök på spanskan idag. En grupp med svenskar och ecuadorianer som pratade om Ecuador och hur livet skiljer sig där från här i Sverige. Sådär lagom intressant. Det kändes som om man hört allting förut.

I alla fall så slutade dagen med en rätt intressant psykologilektion. Vi hade övningar inom kommunikation som var väldigt roliga. Bl a fick man ignorera varandra totalt.

Nu ska jag knapra lite tabletter och sedan laga mat. Mamma ska på tjejkväll idag så jag har lovat att hoppa in i köket. Korv och pommes frites blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela