Sara

Praktik är inte min kopp té

Publicerad 2008-11-10 18:08:55 i Sakerna

Det mest positiva med min dag är att jag hade en timmes sovmorgon. Förutom det har dagen varit ganska kass, för att inte säga totalt värdelös. Jag började min praktik idag, det positiva tänkandet från igår försvann ganska snabbt kan jag ju säga. Dessvärre lär det inte bli bättre imorgon heller eftersom alla elever utom sjuorna är borta från skolan imorgon och sjuorna har idrottsdag hela eftermiddagen. Jag lär med andra ord bli ganska uttråkad och eftersom jag ska till Kyrkans Hus imorgon för att ha grupp kan jag inte utnyttja ett ev. erbjudande om att få sluta tidigt heller. Jag vill tillbaka till kära gymnasiet och Margaretas eviga grammatikläxor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela