Sara

(Slår jag rekord i parentes-användning nu?)

Publicerad 2008-11-12 18:52:04 i Sakerna

Har inte legat på latsidan idag trots "skolk" (som min mentor på gymnasiet och handledare på praktiken är helt införstådda med) från praktiken. Jag har nämligen varit på tippen, kollat på matta till mitt rum (som just nu ser ut som en mycke kal bunker utan gardiner och matta), hjälpt till på fritidsgården i Odensberg (mina lappar på skåpen med böcker satt kvar, efter 6 år, helt sanslöst!) och varit och spelat flöjt.

Jag är helt slut och tänker inte göra ett dugg mer idag än att äta yoghurt + frukt (eftersom jag hittills levt på kolhydrater idag), dricka the och titta på The Tudors.

Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela