Sara

Snart slut...

Publicerad 2008-11-21 12:49:17 i Sakerna

Är rätt trött på mina fredagar, de känns så rackarns meninglösa. T ex så tillbringade jag idag 1h och 50 min med att göra ett hälsotest, i naturkunskap. hur vettigt är det på en skala. Och nu sitter jag och väntar och väntar på engelskan och hälsopedagogiken. Som tur är slutar hp efter nästa vecka. Det ska bli väldigt skönt att komma hem lite tidigare på fredagar. De fredagar vi inte har lab på naturkunskapen blir riktigt sköna med bara tre lektioner. Hoppas att det fortsätter så i vår, vore lite småsurt om en annan kurs lades in. Men jag tror inte det.


I helgen blir det Flämslätt och ledarvägen för hela slanten, jag, Josse och Ellen kommer göra stället farligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela