Sara

Snart, snart, snart...

Publicerad 2008-11-07 12:54:51 i Sakerna

Idag är det Ålleplanering som gäller. Lite förfestpanik råder och det är ingen som har en aning om när. Numera vet vi dock vart, det måste ju vara ett framsteg =)

I alla fall. Nu väntar jag på dagens sista lektioner, engelska och hälsopedagogik. Är inte jättemotiverad men intalar mig att det snart är slut. Och kvällen blir rolig. Liksom morgondagen. Söndag lär ju bli en itnressant upplevelse också =)

Dock cyklade jag inte till bussen imorse. Alltså måste jag gå hem. 1½ km låter kanske inte mycket. Men i uppförsbacke och (förmodad) motvind i höglackat är det ingen höjdare.

Kommentarer

Postat av: Erica

Publicerad 2008-11-07 13:00:37

Ha en trevlig fredag :)



Intresserad av en ny bloggdesign? Gå in här och tävla:

http://sondagsbarn84.blogg.se/utlottning/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela