Sara

Umeå, eller Barcelona eller ev. Hawaii...

Publicerad 2008-11-14 18:24:13 i Sakerna

Var på högskolemässa i Gbg tillsammans med Ellen, Maria och sötaste Nathalie. Det var riktigt bra och jag tog kataloger till höger och vänster, jag tror att vi var hos varenda utställare utom försvaret och sjökaravanen. Jag spenderade lite tid bland utlandsstudierna och tittade på allt humanistiskt och samhällsvetenskapligt jag hittade. På tåget hem hittade Ellen en utbildning som heter "Humanistiskt samhällsprogram" på Umeå universitet. Hur mycket Sara låter det på en skala? Jo, just det. Det programmet är ju som gjort för mig, det enda jag saknar är litteraturvetenskapen men det går att lösa =)

Dagens skörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela