Sara

Fredagspepp blev fredagsdepp

Publicerad 2008-10-17 12:55:06 i Sakerna

Nu är jag, om möjligt, ännu mer sugen på att skolka än jag var igår. Flöjterna ligger hemma och väntar. Men jag har engelska, hälsopedagogik och pjäxshopping kvar innan jag får åka hem. Uh, det är ingenbra dag idag, inte alls, inte på något plan. NKP i svenska är ingen höjdare. Speciellt inte när man går i min klass där alla säger "men, vi vill ha föreläsning i halvklass". Det är väl lika illa att föreläsa i halvklass som i helklass, eller? I alla fall om man inte får handplocka vilka som ska ingå i halvklassen.

Jag ska i alla fall föreläsa allra först på torsdag nästa vecka. I helklass.

I kväll ska jag och mina älskade bröder äta grillade mackor och dricka the i vårt föräldrafria hus.

Men som sagt, engelska var det och engelska blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela