Sara

Glasögonorm

Publicerad 2008-10-28 12:51:58 i Sakerna

Är sjukare idag än igår. Ingen höjdare. Och har dessutom linser på mig, borde ta ur dem men det känns så rackarns onödigt när de ska i snart igen. I alla fall har jag varit hos optikern och kollat in nya glasögon. detblir nog ett par nördiga. Mamma tycker att jag lika gärna ta ett gammalt par som hon eller pappa har haft men jag tror nog att jag inhandlar ett par nya. Hennes och pappas är ju verkligen gigantiska, jag kommer att försvinna bakom dem.

Hursomhelt, idag är det tonårsgrupp och jag ska åka dit lite tidigare och prata med Ellen. Just nu har jag och hon en massa saker att avhandla. Men mina problem är trevligare än hennes =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela