Sara

Mot sängen

Publicerad 2008-10-30 21:58:11 i Sakerna

Trött, trött. Det kan bero på att jag har en massa ljus tända och dörren stängd till rummet, lite syrebrist eventuellt. Well, får väl ta och släcka dem nu och lägga mig i sängen och läsa lite mera skämslitt. Är inte ens halvvägs än. Dåligt gjort av mig, men jag skyller på att jag är sjuk. Även om jag (naturligtvis, killar är alltid sjukare) inte är lika sjuk som Körlärar-Fredrik. (Och nej Elin, det är inte Snygg-Körlärar-Fredrik, även om du säkert skulle gilla den här också.)

Hjälp, kom just in på alla jullåtar i mediaplayer. Hualigen. Nästa, tack!

Kommentarer

Postat av: Elin!

Publicerad 2008-11-01 12:31:05

Hahaha! Jag hoppas på att jag träffar min snygging på terrassen ikväll ;D Och jag vet vem den andra Fredrik är - men han går inte hem hos mig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela