Sara

Söndag morgon

Publicerad 2008-10-26 09:55:40 i Sakerna

Sitter i min lillebrors soffa med Ellen och vi är rätt nöjda med livet. Förutom diverse värk och sveda på olika ställen. Vi hade väldigt trevligt  i Tråvad igår. Jag har inte kunnat sova inatt så jag är galet trött, benen bara darrar när jag försöker stå upp och att gå är riktigt jobbigt...

Nu ska vi chilla järnet och lyssna på "Don´t worry, be happy" eftersom det är den enda låt som finns tillgänglig i det här huset. Lillebror har med sig sin rackarns Iphone och det är nog bäst det för han lyssnar på så galet dålig musik ändå.


Helgens aktivitetter:
Lagom mycket shopping
Småtråkig eftermiddag
Ganska mycket dricka
Lite hångel
Alldeles för lite sömn

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2008-10-26 15:10:17

Samma här ;)

Postat av: fynda kläder

Publicerad 2008-10-26 15:14:56

Fynda billiga kläder i min blogg ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela