Sara

Tisdag, tisdag

Publicerad 2008-10-21 19:16:00 i Sakerna

Idag är det också lite tantvarning för idag har jag bakat syltrutor. Mycket goda får jag lov att säga. Nästan som mormors.

Annars har det varit en rätt bra dag, inte riktigt lika seg som igår. Vår grupp bestämde sig för att sluta tidigare från hälsopedagogiken så jag hann med tidiga bussen hem. Det var skönt må jag säga. Så jag har hunnit baka lite och sticka lite och inte gjort något nyttigt alls. Borde egentligen ha övat på föredraget som jag ska hålla på torsdag. Men jag är urdålig på att öva inför sådant. Det får gå som det går. Jag är ganska säker på att jag klarar mitt svenskabetyg i alla fall.

Nu, lite bloggläsning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela