Sara

Virrvarr

Publicerad 2008-10-09 21:07:54 i Sakerna

Jag har sagt det förut. Det snurrar så fort. Pluggandet börjar tidigt på morgonen och slutar sent på kvällen. Och är det inte pluggande är det körlektioner, gymmande eller flöjt. Det går så fort och jag hänger inte med. Idag skäms jag lite också eftersom jag inte frågade Ida varför hon inte mådde bra igår. Idag sa Caroline (som jag ska sluta kalla Carro för att hon inte tycker om det) att Ida inte var i skolan. Jag skäms för att jag missade körlektionen imorse och tycker synd om Fredrik för att han kom dit alldeles i onödan.

Men jag har i alla fall gjort en god gärning idag, jag köpte strumpor av min lillebror som samlar pengar till klassresa och avslutningsmiddag. Och det gick bra på naturkunskapsprovet, tror jag. Det kändes bra.

Nu ska jag andas i en timme innan det är sängdags. Sömnen är det inte mycket med nuförtiden. Inte andningen heller. Det snurrar så fort.

Kommentarer

Postat av: Eliiiiiiiin!

Publicerad 2008-10-09 22:35:41

STACKARS FREDRIK!!!! HUR KUNDE DU BARA LÄMNA HONOM?! BUHUUUUU! STACKARN! JAG SKA TRÖSTA HONOM INATT :D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela