Sara

Antal sovmorgnar: 0

Publicerad 2008-09-11 11:16:50 i Sakerna

Igår klantade jag mig rejält. Religionen var inställd och därför började jag inte förrän 10.20. Dock lyckades jag glömma bort det och gick upp som vanligt klockan sex och kom inte på mitt misstag förrän jag satt på bussen. Då var det lite sent. Hursomhelst gjorde det inte så mycket eftersom jag verkligen behövde den tiden till att plugga. Men jag får ju erkänna att det var en gnutta surt. Speciellt eftersom min sovmorgon idag också försvann eftersom jag åtagit mig att åka med Tysklandseleverna som är på besök nu. Så jag och några till åkte runt i en buss till Åsle tå, Ekornavallen och Hornborgasjön. Sådär lagom roligt. Har man sett det en gång räcker det ju liksom, och jag har sett det flera gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela