Sara

Körigt

Publicerad 2008-09-25 18:00:38 i Sakerna

Igår var en tung dag. Jag var inte hemma förrän kvart i nio och då hade jag varit igång från halv fyra nästan nonstop. Plus skoldagen på det, den var visserligen inte jättebetungande, men ändå. Så igår var jag rätt trött och idag var jag ännu tröttare när jag skulle gå upp. Jag hade körlektion klockan sju så det var tidig revelj som gällde (visserligen inte tidigare än vanligt men jag har ju egentligen sovmorgon på torsdagar och ur det perspektivet sett var det tidigt). Efter körlektionen drog jag en sväng på gymmet också. Då slipper jag i alla fall göra det imorgon och kan koncentrera mig på att utnyttja sovmorgnen till max och sedan åka till skolan och plugga en stund innan lektionerna drar igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela