Sara

På jakt

Publicerad 2008-09-08 20:33:55 i Sakerna

Jag lyckades förlägga mina nycklar idag också. Vi sprang runt i skolan och gjorde en undersökning om vad elever tyckte var mest stressand enär det gäller skolarbetet (vad är grejen med lärare och undersökningar. Hittills den här terminen har jag gjort 2 stycken och vi har bara gått i skolan drygt två veckor. Hur galet är inte det?). När vi var klara insåg jag att jag inte hade några nycklar, panik, panik panik! Tankar på att klippa upp låset till skåpet och till cykeln flög genom skallen samt skräckscenariot att någon springer runt med nyckeln till garaget och huset. Som tur var hittade jag nycklarna liggandes på ett bord i biblioteket hur oskyldigt som helst. Sedan hämtade jag tyskaböckerna och slog mig ned med E som hade haft det värre än jag i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela