Sara

Projektarbete + Skratt = Sant

Publicerad 2008-09-23 19:48:38 i Sakerna

Idag har det varit projektarbete för hela slanten. Jag, S och M körde stenhårt i biblioteket i två timmar. Innan vi började flumma ur och säga saker som "Men, du fattar väl att du inte kan vara så sen med att säga att han är snygg, du måste ju säga det direkt så jag också hinner se!" eller "Jag ser din pojkvän därborta." Då börjar det hela spåra ur litegrann. Speciellt med tanke på att ingen av oss har en pojkvän i skolan. När jag och S börjar härma hetingen från förra Ålle då har det gått riktigt långt. Då är det dags att lägga av. Vår projekthandledare kom förbi "Ni jobbar hårt hör jag. Det är bra." Ja, hrm, vi jobbar stenhårt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-24 19:42:59

Saker och ting måste inte vara seriöst hela tiden ;) Vi var ju seriösa i början.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela