Sara

Tillsammans är vi starka?

Publicerad 2008-09-09 12:21:20 i Sakerna

Såg på nytt att vår klass inte har mer än fem dagar på sig att planera vårt spexkort. Nu är det panik. Sp06a suger dessutom på att enas om någonting. Vi kläckte ju en idé på förfesten i fredags men då var ju långt ifrån alla närvarande så vi får väl se hur det går med röstningen i den frågan. Röstningen är ett annat problem, den funkar aldrig för oss. Antingen blir det för många röster eller så vägrar halva klassen rösta och söger "det spelar ingen roll".

Men nu ska vi banne mig enas!

För övrigt är mitt mycket fina röda nagellack väldigt avskavt nu efter mitt simmande imorse. OCh jag har även ont i ryggen samt känner på mig att jag kommer att ha en ordentligt tröningsvärk imorgon. Det blir bra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela