Sara

Biltvätt och packning

Publicerad 2009-02-07 12:03:21 i Sakerna

Kom precis hem från en promenad i staden (inte skogen!) med mamma. Vi hann med att tvätta bilen också och det är verkligen en skräckupplevelse. Som tur var hade vi inga borstar idag men det är läskigt ändå. Jag är livrädd att rutorna inte ska stå emot trycket och gå sönder... Galet läskigt.

Nu håller jag i alla fall på att packa för fullt, ska kolla Hundfjällets hemsida och se om det finns längdspår nära stugan, i så fall tar jag med mig längdskidorna och drar några vändor i spåret. Längdskidor är verkligen den bästa meditation man kan få. Höjden av lycka! Även om jag åker väldigt långsamt och har sjukt dålig kondition och inte orkar åka fort (fort för mig) särskilt länge. I like längdåkning =)



Min säng för tillfället, mycket organiserade högar om jag får säga det själv.

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2009-02-07 17:45:19

Hur kan du ha så liiiite packning??:S:/ Min säng är typ överfull med saker som jag ska ha med..!:/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela