Sara

Endast 6 veckor kvar...

Publicerad 2009-02-20 10:01:37 i Sakerna

Smygbloggar lite fast jag egentligen skriver på min individuella projektredovisning. Det är inte alls kul. Faktiskt är det jäkligt tråkigt och egentlige borde jag vara fylld av energi eftersom det är fredag (woho!) morgon. Men. Jag. Orkar. Inte. Är galet trött på projektet, känner inte alls för att skriva reportage i helgen (inspirationen ligger någonstans runt fotknölarna och skvalpar) och jag pallar definitivt inte att packa inför Rom eftersom jag inte planerat den packningen något. Med andra ord kommer det inte något av det jag tänkt packa ner vara rent (vet redan nu att det inte finna en enda nytvättad bomullskofta, inga jeans heller för den delen) och jag kommer att springa runt allmänt förvirrad och det kommer sluta med att jag har alltför många skor men alltför lite kläder med mig.

Nepps, idag är ingen bra dag. Fast, ikväll ska jag till mina älskade morföräldrar eftersom mormor fyllde pensionär igår och där kommer mina underbara småkusiner vara. Så, jag längtar till kvällen, och till promenixen med Ellen och sötis-Natalie som påbörjas klockan 12.15 utanför A-husets huvudentré.

Sedan längtar jag tills påsklovet för då är den stressiga perioden över, tror jag...



Såhär glad är jag över min närmaste framtid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela