Sara

Fast jag borde gjort spanskan...

Publicerad 2009-02-16 17:21:12 i Sakerna

Idag är det en riktigt bra dag, ganska förvånande faktiskt med tanke på att det är måndag och jag har fler håltimmar än lektioner, nästan.

Men det var ljust (någorlunda) när jag gick till bussen imorse, Tilda pratade med mig hela första håltimmen, körlektionen och flöjtlektionen gick galet bra. Så det är allmänt flyt just nu. Ska försöka få en intervju till ett reportage gjord ikväll också. Vi får se om Ellen och jag lyckas hålla oss till det ämnet vi ska prata om. När det gäller oss händer det lätt att vi glider över till ngt annat. Men det blir nog bra - det är ju en sån dag idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela