Sara

Gör inget vettigt överhuvudtaget

Publicerad 2009-02-21 16:18:27 i Sakerna

Idag var planen följande: Jag skulle vara extremt aktiv och packa och plugga som en liten blå.

Dck blir det, som bekant, inte alltid som man tänkt sig. Idag har jag pluggat litegrann, övningskört och bakat. Sängen är full med kläder. Men det saknas linnen och jag har ingen aning om vilka skor jag ska ta med mig, förutom mina älskade, sönderslitna Blend som mamma hatar och nästan har slängt.

Men, det är nog inte min dag idag. Förhoppningsvis blir det bättre imorgon. Men, ikväll ska jag i alla fall vara med Ellen. Ingen aning om vad vi ska hitta på men jag misstänker att det slutar med hennes soffa, Melodifestivalen och alltför mycket godis. Det brukar sluta så.



Kvinnan i mitt liv =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela