Sara

Kvällning

Publicerad 2009-02-20 23:07:46 i Sakerna

Just nu är jag lite mer positiv än i morse, fast inte mycket. Imorgon har jag en helvetesdag framför mig som innebär övningskörning, plugg och packning. Men, på kvällen tänker jag bannemig ha roligt, på ett eller annat sätt. Hoppas att Ellen lyckas komma ifrån DS så att hon kan hänga med mig. Jag är bra mycket roligare än de där torrisarna, det kan jag satsa rätt mycket på.

Men, till slut blev det en duglig dag, mina småkusiner är sötast i världen och Ellen och Natalie kommer inte långt efter. Mina småbröder är bäst på att muntra upp mig och jag kan sova hur länge jag vill imorgon. För hur mycket jag än har att göra tänker jag INTE ställa klockan. Inte en chans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela