Sara

Saras Sega Söndag

Publicerad 2009-02-15 20:24:23 i Sakerna

Dagen har uteslutande tillbringats i soffan. Kan inte minnas att jag varit såhär lat förut. inte utan giltig anledning, typ sjukdom. Idag har jag spenderat hela dagen framför tv:n utan att ha ngt som helst att skylla på. Dock var det jäkligt välbehövligt och nu ska jag ta tag i mitt liv igen. Imorgon blir det skola, körlektion, gym och så ska jag tvinga mig sälv till att fundera på vad jag ska göra av mitt liv. Idag tänker jag dock fortsätta slappandet. Efter att jag packat träningsväskan, bestämt morgondagens outfit (lutar åt klänning för den som bryr sig) och packat skolväskan (lär få släpa Blonde till skolan eftersom jag misstänker att jag lider brist på pluggmaterial). Sedan ska jag lägga mig i sängen eller soffan. Har inte bestämt mig för om det blir sömn eller Kingdom of Heaven än, Orlando Bloom kan ju vara värd att gå sömnlös för, precis som vissa andra är =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela