Sara

Skola, plugg och projektarbete

Publicerad 2009-02-04 20:45:14 i Sakerna

Hade, lite smått oförberett, tal på svenskan idag och pratade om varför man ska Våga Vägra Vitt på studenten och jag lyckades jäkligt bra om jag får säga det själv. Jag kunde talet jättebra, klickade inte fel på ppt och lyckades dessutom med bedriften att inte prata för fort. Fick medhåll i min tes av Sara, Lisa, Sandra och Frida så det lär bli en färgglad klass osm tågar in när Sp06a ropas in på studentdagen.

Resten av dagen har det pluggats, tränats och spelats lite flöjt. Imorgon är det sovmorgon och projektarbete för hela slanten som gäller. Förhoppnigsvis blir vi klara med rapporten vilket innebär att vi är klara med det gemensamma arbetet så när som på att göra en ppt och själva redovisningen. Den individuella rapporten skriver jag ihop en söndag å ett par timmaroch sedan tänker jag bränna alla papper som har med projektarbetet att göra. Det ska bli SÅ skönt att bli klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela