Sara

Slutkörd men glad ändå =)

Publicerad 2009-02-12 20:28:41 i Sakerna

Hemma efter fem väldigt intensiva dagar i Sälen. Skidåkning från morgon till kväll, andakter, mässa, SingStar och en hel massa skratt. Jag och Ellen höll resten av stugan vakna när vi låg och skrattade efter att ha lagt oss på kvällarna (nätterna). Helt underbart väder har det varit också, jag har nog aldrig varit med om en skidsemester med så bra väder. Strålande sol alla tre dagarna! Visserligen har det varit kallt men det gör inget. Bara det inte snöar och blåser is samtidigt är jag nöjd. Även om tårna varit riktigt kalla emellanåt.

Just nu fokuserar jag på att sova (något som varit lite knepigt de senaste nätterna) och imorgon ska jag har körlektion samt klippa mig. Sedan ska jag börja ladda om inför Rom. Idag är det 10 dagar kvar. Och efter Rom är det Ledarvägen. Och efter det projektredovisning. Och en himla massa andra saker som ska göras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela