Sara

Vi är klara med rapporten, tjalala!

Publicerad 2009-02-06 22:14:48 i Sakerna

Igår blev jag, Sofie och Maria klara med projektrapporten, idag är vi lite stolta och firade med fika på Mössebergsbagaren. Nu är det värsta gjort och de är så skönt, så skönt. Nu kan vi ha sportlov utan att det jäkla proejektarbetet hänger över oss och det är mycket skönt!

Annars började dagen med en sväng på gymmet. Galet jobbigt eftersom jag fortfarande hade träningsvärk efter i onsdags så morgondagen lär bli härlig. Som tur är ska jag inte göra så mycket, bara packa inför Sälen (vilket lär ta hela dagen eftersom jag hela tiden kommer på saker somjag glömt att lägga ner) och promenera med mamma. Eller som hon säger "utöva motion av ngn form". Dock är den enda motionen hon utövar promenader i skogen så det är vad det lär bli.

Jag är förresten väldigt stolt över mig själv eftersom jag börjat med ett hemskt inlämningsarbete som vi har i naturkunskapen. Känner mig oerhört duktig som tagit tag i det nästan 1½ månad innan det ska vara inne. Dock kan det ju bero på att jag hatar att sitta sysslolös i skolan och att jag för tillfället har för lite läxor/prov för att fylla upp mina håltimmar. Det skulle kunna vara det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela