Sara

Bokbekymmer

Publicerad 2009-01-28 20:18:23 i Sakerna

Tänkte vara smart och utnyttja väntetiden hos mormor (mellan skolan och flöjteftermiddag) med att skriva lite på projketarbetet. Till bet behövdes endast en dator och det har min mormor, en bra en också. Som dock var på reparation, inte kul alls att istället för att sitta där och istället för vara dödligt effektiv göra något så oviktigt som att läsa. Fast boken var bra, dock väldigt sorglig och nu är den slut. Så imorgon ska jag finkamma biblioteket på nya böcker. Dock är det lite trist för på min läslista står en hel massa författare och böcker men det är inte alls många som finns i biblioteket, varken det stora eller gymnasiets. Det gillar jag inte alls, inte en gnutta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela