Sara

Klänningar, projektarbete och lite annat

Publicerad 2009-01-31 17:35:09 i Sakerna

Dagen har tillbringats i Skövde med mamma och morfar. Vi spanade lite på accessoarer till balen och hittade en väska och en schal så nu är det bara skorna kvar. Det är skönt att vara ute i god tid så slipper man stressa som en galning det sista. Vi hittade även en väldigt fin eventuell studentklänning (faktiskt en vit, jag som tänger Våga Vägra Vitt) men den var nästan liak dyr som balklänningen så vi hoppade den. Det lär ju finnas fler klänningar. Vi var en sväng på Indiska också och jag köpte en mycket fin skjortklänning som jag kommer att bo i i sommar, det blir prima det!

Har skrivit lite projektarbete också när vi sent omsider fick igång det jäkla Officeprogrammet. Jag får ett utbrott på att det inte går att köpa en licensnyckel på ett enkelt och smidigt sätt. Men till slut gick det i alla fall och jag har gjort klart allt nu. Ska bara skriva ut det, fast det gör jag nog imorgon.

Nu ska jag springa ner i duschen och raka benen och lite annat krafs. Ikväll blir det utgång med diverse personer, vet inte riktigt vilka men det blir säkert bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela