Sara

Ledarinspirationshelg (är jäkligt svårt att skriva)

Publicerad 2009-01-25 20:27:27 i Sakerna

Helgen har spenderats på Flämslätt tillsammans med en himlans massa andra människor. Floby/Gökhem + Kinneved var som vanligt ganska livliga av sig och fick en del konstiga blickar när det började gapskrattas av appselut ingen anledning alls. Men roligt var det. Dock vet jag inte om ledarinspirationshelgen lyckades inspirera sådär jättemycket. Själva idén till temat och huvudföredraget var jätteintressant men det förvaltades inte alls på ett bra sätt. Istället var min mest intressanta upplevelse ett föredrag om världsreligionerna.

I alla fall så är det väldigt skönt att vara hemma och jag tänker unna mig lite bokussurfing innan jag tar tag i att planera och packa inför morgondagen som bl a innehåller projektarbete, flöjtlektion och besök på banken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela