Sara

Ljuset är nära!

Publicerad 2009-01-27 20:20:12 i Sakerna

Idag hände något väldigt stort, i alla fall i min värld. Min buss går 07.12 varje morgon och dit har jag 1,2 kilometers promenad/cykelväg. Under den ljusa delen av året är det här helt okej, i alla fall er okej än under vintern. Men nu är det tungt, jäkligt tungt. Dock skådade jag ljuset imorse - himlen var mörkblå och inte svart när jag var framme. Fattarni? Det gick att urskilja landskapet runtomkring. Blev mycket glad när jag såg det för det innebär att snart kan man se soluppgången när man väntar på bussen, och det är bannemig inte fy skam!



I Barcelona sken solen inte riktigt varje dag, faktum är att det var bättre väder här hemma än där. Men just den dagen då vi skulle sitta på ett busstak var det strålande väder. Inte alls pjåkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela