Sara

Mitt 2008

Publicerad 2009-01-01 22:18:37 i Sakerna

Jag skulle väldigt gärna vilja vara en person som skrev nyårskrönikor, tyvärr är jag ingen sådan människa alls så ni får hålla tillgodo med att 2008 till stor del gick ut på att vänta för min del. 18-årsdagen kändes långt bort och tiden gick alldeles för sakte. Såhär efteråt gick tiden ganska fort trots allt men just mitt uppe i det, oktober-november, så blev det aldrig jul.

Annars var 2008 året då David försvann och Ellen kom, jag blev skoltrött för första ggn i livet och jag började stå upp för mig själv och framföra mina åsikter mer än jag gjort förut. Det sistnämnda tänker jag definitivt fortsätta med 2009!

Den 1 januari 2009 har jag tillbringat med att övningsköra, promenera och sticka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela