Sara

Alldeles galet lugn fredag

Publicerad 2009-03-06 17:11:31 i Sakerna

Dagen började med gymmande för min del och sedan projektredovisning. Det kom hela 5  personer på den men det var ganska väntat. Konkurrerar man med en redovisning som har ordet "sex" i sitt namn får man ta det som det blir. Men det gick i alla fall bra och det är sååå skönt att det är klart. Skrev det sista på den individuella rapporten nu så nu är jag klar, klar, klar! Efter redovisningen åkte jag hem och var duktigt och pluggade naturkunskap samt värmde mat till far innan jag åkte tillbaka till skolan och hade engelska. Nu har jag pluggat lite till eftersom jag inte har något liv och ikväll ska jag åka till Ida för en av våra alltför sällsynta filmkvällar. Det blir bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela