Sara

Det där livet

Publicerad 2009-03-18 20:08:53 i Sakerna

Den här dagen. Tjaa, vad säger man? Just nu är ingenting roligt. Faktiskt. Det är bara en lång, lång strävan efter att ta sig igenom livet fram till påsklovet. För då kan jag börja leva litegrann på riktigt. Just nu hinner jag inte göra något utöver det nödvändiga. Det går i ett. Och jag vet att jag tjatar för mitt liv är sådant hela tiden och jag vet att när det väl blir lugnt så klättrar jag på väggarna för att det är för lugnt. Men jag är ett fan av lagom. Och just nu är inget lagom. Det är upp eller ner, mycket eller lite, svart eller vitt.

Och nu ska jag tvinga mig själv till att spela flöjt i ytterligare en timme idag ich sedan ska jag välja en av mina fyra olästa böcker och lägga mig i sängen. Fast jag borde leta sommarjobb. Eller bestämma vad som händer i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela