Sara

Lite depp och lite roligt och lite resten

Publicerad 2009-03-10 20:13:50 i Sakerna

Idag var det en bättre dag än det var igår, ingen aning om varför men så var det i alla fall. Igår slutade det hela med att jag fick muntra upp mig genom att prova balklänningen tillsammans med skorna och hela köret. Då bidde jag glad sedan. Det är knäppt att man kan bli så glad endast genom att känna sig fin...

I alla fall, idag var det Floby och Tonårstjejerna som gällde. Pizzabak stod på programmet så vi invaderade köket och det slutade med god pizza med extremt mycket tomatsås och ost på och ett rätt smutsigt golv samt lite Ösjönäsprat. Tonårstjejerna är lätt bäst, de kan nog inte vara sura tror jag.

Sedan fick det bli lite plugg också, naturkunskap (såklart, såhär i inlmämningstider) och svenska. Det jäkla reportaget får vara klart nu. Jag vet att jag kan bättre, egentligen och det vet Märit också men just nu orkar jag inte vara kreativ trots att jag vet att jag kommer bli galet arg på mig själv om jag inte får det slutbetyg jag vill ha vilket just nu känns som en ganska överhängande risk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela