Sara

Må bra är snart klart

Publicerad 2009-03-05 18:03:06 i Sakerna

Har precis skrivit det sista på min individuella projektredovsning och det känns jäkligt bra kan jag tala om. Imorgon ska vi redovisa för tvåorna och sedan kan vi släppa projektarbetet. Skulle helst bränna rapporten och alla andra papper med den men det kan säkert vara "kul att ha när man blir äldre". Fast jag ska i alla fall lägga Må bra längst ner i min låda med uppsatser och annat krafs.

Nu ska jag åka och hämta lille lillebror på fotbollsträning, det är en av de mindre positiva sakerna med att ha körkort. Å andra sidan är det ju rätt kul att köra bil speciellt med 80-talsmusik på högsta volym =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela