Sara

Nu tänkte jag klaga lite

Publicerad 2009-03-13 10:22:20 i Sakerna

Just nu ser jag inte alls fram emot helgen. Skulle lätt kunna tänka mig att gå i skolan fem dagar till. Imorgon är det CAE-examen och jag känner mig inte förberedd alls. Inte ett dugg. Nepp. Jag gjorde precis English In Use-testet på cd-skivan och jag har aldrig skrivit ett prov som gått sämre i hela mitt liv. Faktiskt. För en tjej som har glidit igenom hela sin högstadietid (fast, jag pluggade som en galning på historia och religion, endast för att det är roligt) så är det rätt chockande att få ett FAIL slängt i ansiktet med stora, feta, röda bostäver. Hjälp! Vad göra nu?

Och jag ligger inte i fas med naturkunskapen. Inte ens litegrann.

Helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela