Sara

Positiva klubben

Publicerad 2009-03-17 20:18:47 i Sakerna

Usch, jag gillar inte skolan just nu. Inte nått.

Igår gjorde jag sista delen i CAE, puh tänkte jag och trodde att det var slut. Tji fick jag! Nu ska vi hålla ett 10-12 minuter långt föredrag om en artikel ur National Geographic. In formal language. Det kryllar av negativa saker med detta:

- 10-12 minuter, det är väldigt lång tid.
- Jag? Läsa National geographic? Vara intresserad av något som står i NG? Neej, skulle inte tro det.

- Formal language = hatobjekt.

Sådär, nu har jag klagat lite så nu tänkte jag klaga lite till.

Naturkunskapsinlämning: Kroppen, mat & hälsa
Huvuduppgift: Vad skall man äta för att kroppen ska må bra?


Studenten känns jäkligt långt bort kan jag tala om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela