Sara

Student, skumparty och spinning

Publicerad 2009-05-07 20:46:57 i Sakerna

Det var ett tag sedan nu, det har varit mycket. Det är en klyscha jag vet men faktiskt har orken börjat tryta ordentligt nu. Det är inte tillräckligt nära till studenten för att jag ska kunna gå runt i konstant lyckorus men det är ändå inte tillräckligt långt ifrån för att jag inte ska längta mig sjuk. Nu kommer dessutom alla prov, inlämningar och redovisningar. Nästa vecka är helt galen, efter det börjar det lugna ner sig och förhoppningsvis kan jag inrikta mig på att ta studenten efter det.

För övrigt funderar jag just nu på om jag ska orka med spinning imorgon 08.15 eller om jag ska skita i det. Funderar dessutom på om det ska bli skumparty eller inte men är lite sugen så gissar att det kommer att bli en blöt kväll imorgon =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela