Sara

Lite grammatik och lite skönlitteratur och lite annat

Publicerad 2009-09-01 19:53:39 i Sakerna

Idag hade jag mina första lektioner i skolan och det var väldigt skönt att komma igång, det kändes dessutom väldigt tryggt att sitta i en skolsal och prata om grammatik, det har jag ju gjort i så många år så det kändes riktigt hemtamt! Dock blev det värre efter lunch, då väntade nämligen lektion om textanalys på spanska, var lite knepigt ett tag där innan man kom in i det får jag ju säga. Men det verkade jätteintressant och bara man kommer in i spanskan så kommer det nog att gå bra. Turligt nog är första tentan i Allmän grammatik och det har man ju som sagt pysslat med en del så med lite repetition kommer det att gå så bra så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela