Sara

Möjlig och omöjlig kurslitteratur

Publicerad 2009-09-01 21:17:02 i Sakerna

Upptäckte just att jag antagligen har en del kurslittaratur kvar att leta upp (förutom den där jäkla fonetikboken, får panik på den!). Modern spansk grammatik. Jag har en Modern tysk grammatik liggandes hemma men det känns inte som om den hjälper sådär värst mycket i det här fallet. Jäklar. Det står att den är "rekommenderad" kurslitteratur. VAD betyder det om jag får fråga? Rekommenderad för dem som har det väldigt svårt för sig eller för de som har allmänsvårt för sig eller för allihopa? Och kommer den att användas på lektionerna eller inte?

Nepp, har mejlat läraren om detta och hoppas få svar att nehej, den är inte alls viktig. I wish...

Nu ska jag fortsätta läsa min kära historiska roman som säkert inte alls håller sig till fakta. Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela