Sara

God morgon!

Publicerad 2010-03-05 08:54:09 i Sakerna

Härnere börjar Sandras och min dag med frukost på sängen, varje morgon. Det började när vi insåg att det var alldeles för kallt att sitta i salongen och äta. Nu är de lite varmare så det skulle säkert gå men det är mycket trevligt att sitta i sängen varje morgon och dricka te och äta macka och yoghurt med müsli. Så vi håller fast vid den traditionen.

Idag ska vi ha ett föredrag i skolan där vi ska marknadsföra något. Jag ska marknadsföra Falköping för jag konstaterade att då behöver jag inte leta alla fakta utan har lite gratis. Så idag tänkte jag få hela min klass att vilja åka till staden mellan bergen. För det är ganska fint där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela