Sara

I'm back!

Publicerad 2010-03-04 22:31:30 i Sakerna

Listade precis ut att det ju händer ganska mycket spännande i mitt liv nu. Eller, inte nu längre kanske eftersom jag ju faktiskt redan bott i Barcelona i sju veckor och tre dar så nu är ju det spännande redan vardag. Trots att det känns som om jag och Sandra satt på flyget ner för två veckor sedan. Galet, men rätt trevligt ändå. Speciellt när solen skiner. Fast jag är fortfarande irriterad på att jag inte är hemma nu. Supervinter, snö, sol minusgrader. Skidor varje dag. Hade varit helt underbart det med. Men som sagt, när solen skiner och jag cyklar hem på min Bicingcykel (provade för första gången idag!) och svettas i min skinnjacka så klagar jag inte. Inte ett dugg.

Men i alla fall, nu tänkte jag försöka en gång till. Vi får se hur lång tid det tar innan bloggen dör igen.

Såhär fantastiskt såg det ut på Barcelonetas strand i januari.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela