Sara

Floby Fanatics

Publicerad 2006-11-02 21:20:58 i Sakerna

Min broder som tydligen är mkt stolt (fanatiskt) Flobyfan (hjälp!) har tillsammans med en handfull andra stolta (fanatiska) Flobyfan startat en blogg.
Där kan man ansöka om medlemsskap och kolla upp Flobys matcher. Dessutom kan man läsa deras hejaramsor (vilket är väldigt ointressant eftersom man inte hör melodin/rytmen).

Floby Fanatics kallar dom sig och dom finns på:
www.nogg.se/ff
Och för dom som inte redan har listat ut det så är det volleyboll jag pratar om. Floby VK kämpar ju fortfarande hårt, om än numera i Division II. Så vill ni göra en insats för lilla lilla Floby kan ni ju börja gå på matcherna, själv tänker jag inte göra det. Jag har redan gjort min insats för Floby genom att gå i skolan där och lysa upp livet för lärarna=P

Kommentarer

Postat av: Victor

Publicerad 2006-11-03 20:42:50

Du är ju hopplös. För det första är det div. 1 som gäller och för det andra är det inte vårat fel att du inte har någon rytm Mvh FF:are/Saras broder

Postat av: Eliiin ;P

Publicerad 2006-11-05 21:36:13

Floby VK:s matcher är faktiskt kul, jag har gjort skitkul grejer på dom matcherna! Victor, stå på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela