Sara

Sara är hatad

Publicerad 2007-01-16 19:14:13 i Sakerna

Just nu vill jag bara kasta min mobil i väggen. Hårt. Så att den går sönder. Den jävla skiten fungerar inte. Det går inte att skicka sms IGEN! Och imorse gick mina snäckor till mp3:n sönder. Fan, allting skiter sig idag. Det enda som gick bra var uppspelningen, min mor var lyrisk=P (Dock kan hon vara en aning partisk^^) Jag funderar seriöst på att sluta med allt vad teknik heter, sakerna tycker inte om mig, de hatar mig. Fan.

Men nu ska jag gå och klaga för min mamma och få lite tröst.

Kommentarer

Postat av: Konow

Publicerad 2007-01-18 09:25:14

Stackare... Kan inte vara lätt... Men ta och skaffa en riktig mobil då ;P Och standarsnäckor suger alltid stenhårt...:P

Postat av: Sara

Publicerad 2007-01-18 14:15:40

Hmm, standardsnäckor? Förklaring tack! Riktig mobil?! Käre lille du, min mobil äger rubbet, den är ju för guds skull rosa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela