Sara

Sara en fredagmorgon

Publicerad 2007-01-12 07:42:48 i Sakerna

Alltså, jag vet inte om det beror på att det är fredagmorgon, dom brukar ju allmänt vara lite sega, eller så beror det helt enkelt på att det är en dålig dag idag. I vilket fall som helst är jag inte på hugget idag. Somnade om när klockan ringt, blev deprimerad när jag kom på att jag var tvungen att duscha, när jag äntligen kom iväg på cykeln upptäckte jag att det var hemsk motvind nästan hela vägen, i bussen satte sig min faster bredvid mig och diskuterade Carl von Linné och att jag borde läsa det han skrivit eftersom jag ska börja läsa latin. Jag tror inte riktigt att jag håller med henne faktiskt.

Japp, jag vet att jag klagar, men ibland måste man faktiskt få göra det. Det är en mänsklig rättighet, tror jag. Och på tal om mänskliga rättigheter står det på en lapp på dataskärmen att jag borde mejla Bush och be honom stänga Guantánamo. Men jag vet faktiskt inte om jag orkar. Adressen är iaf www.amnesty.se/wot om ngn annan skulle känna sig manad.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2007-01-14 15:54:39

Ska du läsa latin? Äru stööööörd på nått vis??

Postat av: Sara

Publicerad 2007-01-14 19:15:11

Well, jag är inte stördare än ngn annan vad jag vet. Och till saken hör att jag läser sp-sk vilket innebär att 200 poäng latin är obligatoriskt och jag älskar det=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela